شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
بستن
جستجو

هشت روش دیزاین اتاق خواب برای تبدیل آن به یک اتاق خواب واقعی

نادیده گرفتن اتاق خواب در هنگام تزئین کار ساده ای است. اما چگونگی طراحی فضا - از جمله رنگ و پرده هایی که انتخاب می کنید ، و حتی آن چه که روی دیوارهایتان قرار می دهید - می تواند بر چگونگی خواب شما تأثیر بگذارد.

هشت روش دیزاین اتاق خواب برای تبدیل آن به یک اتاق خواب واقعی

نادیده گرفتن اتاق خواب در هنگام تزئین کار ساده ای است. اما چگونگی طراحی فضا - از جمله رنگ و پرده هایی که انتخاب می کنید ، و حتی آن چه که روی دیوارهایتان قرار می دهید - می تواند بر چگونگی خواب شما تأثیر بگذارد.

شارلوت ، طراح داخلی مستقر در کارولینای شمالی می گوید: "نه تنها یک سوم زندگی خود را در اتاق خواب خود با گذراندن هفت تا نه ساعت خوابیدن در شب می گذرانید ، دلیل دیگر اهمیت اتاق خواب این است که جاییست که روزشما در آن شروع میشود و به پایان می رسد." که در طراحی اتاق خواب تخصص دارد و کارگاهی را به طور خاص در مورد ایجاد اتاق خواب رویاهای شما آموزش می دهد. او از فلسفه­ای به نام "اکو شوئی" استفاده می کند که شامل ایده آل های غربی (مانند طراحی پایدار) به همراه ایده آل های شرقی (فنگ شویی) برای ایجاد محیط های سالم و متعادل است. در ادامه نکاتی راجع بهایجاد اتاق خواب های ایده آل خود بخوانید.

از تناژ رنگی های خنک استفاده کنید.

راداج می گوید: "با افزایش ضربان قلب ، فشار خون و دمای بدن ، رنگ های گرم بر شما تأثیر می گذارند." "من از رنگ های گرم در فضاهای شلوغ مانند اتاق خانواده برای ارتقاء فعالیت و رنگ های خنک برای نقاط استراحت ، مانند اتاق خواب استفاده می کنم." خاکستری و حتی قهوه ای می توانند گزینه های خوبی باشند و همیشه می توانید از کسی در یک فروشگاه رنگ بخواهید که در انتخاب رنگ مناسب به شما کمک کند. عاشق زرد یا قرمز هستید؟ به عنوان مثال ، آن را به عنوان یک رنگ ، روی بالش یا در یک اثر هنری نگه دارید.

اگر می توانید از فرش خودداری کنید.

رنگ های کمرنگ را انتخاب کنید.

راداج می گوید ، تا 18 ماه مواد متعارف و بدون گاز (به معنای تنفس مواد شیمیایی در هنگام خواب است)تاثیر گذارند. خوشبختانه همه تولید کنندگان عمده رنگ در حال حاضر گزینه های سالم تری را با قیمت چند دلار اضافی ارائه می دهند و تنها زمان خشک شدن کمی طولانی تر است.

تجارت روغنهای هوایی.

راداج می گوید: "من هر وقت می بینم تبلیغات برای خوشبو کننده های هوا مصنوعی را می بینم ، دست می زنم." "هر کسی که به عطر آلرژی یا حساسیت دارد به سرعت حساسیتش تحریک می شود." در عوض ، او توصیه می کند که برای عطر و بوی آرام بخش و خواب آور ، چند قطره روغن اسطوخودوس یا روغن نارنگی را در دیفیوزر قرار دهید.

مراقب "وضعیت مرگ" برای تختخواب خود باشید.

راداج می گوید: قرار دادن تختخواب خود در گوشه ای در مجاورت درگاه جزئی از فنگ شویی نیست. او توضیح می دهد: در عوض ، "موقعیت قدرت" را انتخاب کنید ، که در گوشه ای مورب قرار دارد (تا آنجا که ممکن است از درب فاصله داشته باشد) - می تواند گوشه ای چربی یا در مقابل یکی از دیوارها باشد. می گوید: "شما هنوز هم در امنیت هستید ، اما می توانید هر کسی را وارد اتاق کنید."

آینه ها را دورکنید.

طبق قوانین فنگ شویی ، آینه ها فعال کننده هایی هستند که باعث ایجاد نور و فعالیت در یک فضا می شوند. این امر باعث می شود آنها برای راهروها یا گوشه های مرده بسیار عالی باشند - جایی که در آن می خوابید بسیار عالی نیست. راداج می گوید: "من پیشنهاد می کنم مشتری آینه ها داخل درب کمد را ببندد تا بتوانند آن را ببیند.

ساعت خود را سبک کنید.

حتی روشن بودن ساعت زنگ دار نیز می تواند برای ایجاد اختلال در خواب به خصوص برای خواب آورها کافی باشد. و آخرین کاری که باید انجام دهید دیدن دقیقه های دلخواه است ، بنابراین ساعت را روشن کنید و آن را کم نور کنید. در حالی که در آنجا هستید ، راداجتوصیه می کند تا ساعت زنگ دار (و هر وسیله الکترونیکی دیگر را در اتاق خواب خود نگه ندارید) در حالی که می خوابید حداقل از سر خود دور نگه دارید تا از EMF یا فرکانس های الکترومغناطیسی جلوگیری کنید. که می تواند به عنوان یک محرک عصبی برای شما عمل کند.

 

در رختخواب خود از پنبه استفاده کنید.

ورق های نخی با الیاف طبیعی و بدون پوشش ضد چروک بهترین گزینه برای افزایش جریان هوا و تنفس است ، بنابراین شما در طول شب عرق نمی کنید. برای تابستان باید روشن تر باشد ، آیا نمی خواهید کل نمای اتاق خواب خود را تغییر دهید؟

تهیه شده در تهران هوم

 

 

نظرات
نوشتن نظر بستن فرم نظر